jennifernaarghana.reismee.nl

Olifanten voor Ghana!

Hoi!


Dat is een hele tijd geleden! Maar ik wilde even melden dat ik van 16 juli t/m 26 augustus weer te vinden ben in Ghana!


Wil je iets betekenen voor de kinderen in het Nyameyke Childrens Home waar ik verbleef? Dat kan! Via mijn facebookpagina Olifanten voor Ghana bied ik zelfgehaakte olifantjes aan, en de volledige opbrengst van deze actie gaat naar de meest geweldige kinderen op aarde. Ik zal terplekke bekijken wat de kinderen het meest nodig hebben (denk aan klamboes, zeep, handdoeken, eten, medicijnen) en contact op nemen met vrijwilligers die voor 16 juli nog in Akwakwaa zijn, om te kijken of ik iets uit Nederland mee moet nemen.


Hopelijk kan ik je blij maken met een olifantje, en misschien tot een volgende blog!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!